Pages

Tuesday, September 03, 2013

Kopi

Tengahari tadi aku ada case presentation untuk para houseman/junior HMO. Sepatutnya turn aku bulan Mac lepas, tapi sebab walimah, aku tangguhkan.

Aku ambil satu kes menarik waktu aku di Emergency Department dulu. Mulanya patient ni datang macam biasa, tapi kemudian deteriorated dengan cepat. 


Aku rasa puas sebab di bahagian discussion, ada beberapa houseman/intern yang bertanyakan soalan-soalan yang padaku sangat praktikal dan relevan. Memang itu yang aku harapkan. Kes yang aku huraikan straight forward, tapi perbincangan tentang management dan treatment plan itu yang aku ingin go in depth. Moga bermanfaat, InshaAllah.

Lepas presentation, aku minum kopi sat. Lega. Rasa hilang satu beban.



2 comments:

arcane said...

well done!

Fitri Ezwan said...

Terima kasih, akak.