Pages

Sunday, March 02, 2008

aktiviti ahad

pagi

check basikal dulu.

-gear? ok...

-brake? ok...

-fork depan? ok...

-chain? ok...

-derailer? ok...































partly, it is one of my hobbies. my sports. Tapi, more importantly, tahun ni aku berbasikal ke hospital. jadi, extra precaution perlu diambil kira, hari tu aku hampir-hampir 'eksiden' sbb brake tak 'makan'!

Ha, lepas ni, aku gardening! hobi baru yang dipromote oleh beberapa org sahabat, dan juga Tuan Rumah. Aku sendiri tak pasti dan tak mahir, but just have it a go-lah, see how things work.
















kat background gambar ni ialah member aku. hehe, sorilah mus'ab, aku letak gambar kau tanpa your consent =)
















lepas ni, kita masak, makan, solat dan terus study...

hari ahad aku jadikan sebagai hari rehat, hari koreksi diri, hari persediaan. Kadangkala, dalam keghairahan kita mengejar sesuatu, seringkali kita lupa untuk berhenti sejenak, menilai kembali apa yg telah terjadi, menimbang tara, dan merencana utk hari esok.

if you fail to plan, you plan to fail.

adakah aku terlalu tua utk berbicara pasal ini? lantaklah. aku cuma mengharap, aku tidak reput di dalam perjalanan, lelah termakan dek ujian masa dan keadaan.

cheers!

3 comments:

Anonymous said...

eh bro.anda berbeskal?hehe.contoh baek ni.camera anda amat power lah bro..dah lame beli eh?tada tau juga..

mahasiswa msia:men futsal la.baru macho!

hehe.myb kurang sedar pengaruh "skull n bones" pd kite.

anda "the illuminated one" bro.ayuh!sebarkan ilmu kamu!

Anonymous said...

sy yg "membaling batu dan tak sorok tgn" di atas
.hakimi.ismail.

Fitri Ezwan said...

salaam..

"the illuminated one" ? hohoo..jgnlaa mcm tu kimi. we're still learning =)